miercuri, 4 februarie 2009

Viziune într-o şedinţă de coaching

ulei pe pânză, 30x30 cm





Am pictat acest tablou după un moment în care am realizat schimbările care se produceau în interiorul meu. Coachingul prin NLP lucrează mult cu exprimările senzoriale (imagini, sunete, etc.). Într-o astfel de şedinţă, a fost un moment în care descriind metaforic stările prin care treceam, am vizualizat cum totul în jurul meu se năruie iar eu mă îndrept spre un punct luminos şi roşu, undeva în faţă. Uimitor pentru mine a fost sentimentul de putere interioară ce se întărea la vederea prăbuşirilor din jur. Ceea ce se prăbuşea oricum nu arăta prea bine, iar de aici imaginile apar sparte ca într-o oglindă oxidată. Am părăsit oraşul vechi şi ruginit şi am plecat pe drumul ce duce spre răsărit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu