luni, 9 februarie 2009

Întrebare

Există câţiva oameni care mă inspiră. Nu numai în artă şi în lucrurile mici de zi cu zi care fac viaţa parfumată, dar şi în business.
Printre aceşti oameni se află şi Tom Peters, iar cartea lui "Re-imagine" mi-a schimbat radical perspectiva asupra ..., dar vă las pe voi să descoperiţi, dacă aveţi curiozitate şi chef. Găsiţi site-ul lui printre împiedicările mele. Aşadar, iată ce-am primit azi de pe site-ul său:

How can we do what has never been done before?
Tom Peters

Eu zic aşa:
1. Curiozitate - acea curiozitate dincolo de lucrurile meschine. Curiosity killed the cat nu se aplică dacă vrei progres şi schimbare!
2. Creativitate - procesul de creaţie se pare că este destul de matematic şi strict în felul lui, însă eu habar nu am cum funcţionează. Poate voi afla mai târziu din NLP. Ştiu doar că atunci când eram mică aveam mari probleme să găsesc o temă de desenat, acum trebuie numai să închid ochii 2 secunde... Ţine şi de exerciţiu probabil.
3. Gândire în afara cutiei - de fiecare dată ne putem gândi "verde" în câte moduri diferite se poate face lucrul acela, şi abia apoi putem pune filtrele "roşii" ale realismului crud... sau nu!
4. ...

Lista e deschisă.

Cum putem să ajungem să facem ce nu s-a mai făcut până acum??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu