luni, 2 februarie 2009

Flori

ulei pe pânză, 40x50 cm





Este primul meu tablou în ulei, făcut în noiembrie 2007.

Mi-amintesc uneori de orele de pictură pe care le primeam când eram copil de şcoală primară. Mergeam la o pictoriţă în vârstă care locuia într-o foarte frumoasă casă veche şi boemă. Avea o pisică albă şi răutăcioasă, şi acum nu ştiu dacă pisica Bela sau atracţia culorilor mă motivau să ajung acolo. Am lucrat cu doamna Paşa vreo 2 ani şi la un moment dat am întrerupt... Era chiar în pragul unei noi etape: pictura în ulei.

Au trecut peste 25 de ani de atunci... şi am regăsit uleiul cu mare emoţie. Mâinile mele au tremurat când am desenat aceste flori roşii inspirate din fotografiile unui bun prieten. Aşa am realizat că de fapt, chiar dacă nu conştientizasem, rămăsese de atunci, de mult, dorul de pictura în ulei pe care n-apucasem s-o încerc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu